loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Bestsellery
fotel relaksacyjny FUNNY XXL
fotel relaksacyjny FUNNY XXL
Cena:179,00 PLN
Koszt wysyłki od: 35.00 PLN
Regulamin zakupów
  1. Sklep internetowy Mebel24-sklep.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są przez stronę: Mebel24-sklep.pl oraz Mebel24.pl, jak również poprzez Allegro.pl oraz telefonicznie pod numerem telefonu: 603 634 524.
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Mebel24-sklep.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, uszyte przez nas na Państwa zamówienie oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę lub rachunek.
  4. Możliwe są następujące formy płatności: automatyczna po dokonaniu zakupu za pośrednictwem płatności on-line; późniejsza, poprzez przelew; pobraniowa, podczas odbioru przesyłki.
  5. Jeśli wybrałeś przedpłatę na konto za zakupy, ale nie dokonasz jej w ciągu 14dni - anulujemy zamówienie. W razie problemów z dokonaniem płatności lub przewidywanym opóźnieniem, bardzo prosimy o kontakt mailowy.
  6. Jeżeli dane klienta w procesie zamówienia okażą się niejasne lub niepełne, sklep internetowy może skontaktować się z klientem w celu potwierdzenia zamówienia telefonicznie lub przez email. Jeżeli uzyskanie kontaktu z Klientem w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia nie będzie możliwe, zamówienie może zostać anulowane lub wstrzymane w realizacji.
  7. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Mebel24 przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane: listownie na adres: Mebel24.pl Anna tudek, ul. Kaczkowskiego 3, 67-100 Nowa Sól lub mailowo na adres: mebel24@gmail.com. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Zwrot świadczeń: W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na adres: Mebel24.pl Anna Tudek, ul. Kaczkowskiego 3, 67-100 Nowa Sól. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez nasz sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
  8. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów oddawały w jak najlepszy sposób wszystkie walory i rzeczywisty obraz towaru. Prezentowane zdjęcia są faktycznymi zdjęciami oferowanych produktów.
  9. Możesz zapisać się do subskrypcji naszego newslettera. W każdej chwili możesz się później z niej wypisać. Dane przetwarzane są w celach marketingowych wyłącznie za uprzednią zgodą klienta.
  10. Podane na stronie ceny przesyłek dotyczą tylko paczek na terenie Polski. Wszystkie podane w naszym sklepie ceny zawierają wszelkie podatki, cła oraz inne dodatkowe opłaty. Koszty dostawy są naliczane wg taryf i widoczne są m.in. w koszyku podczas składania zamówienia.
  11. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu Mebel24-sklep.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  12. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail potwierdzenia i specyfikacji zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku paragonu lun faktury. Treść umowy, czyli treść potwierdzonego zamówienia oraz regulamin, są utrwalane i zabiezpieczane oraz cały czas dostępne do wglądu dla klienta, bądź to po zalogowaniu na swoje konto lub na prośbę mailową.




Masz problem przy odbiorze przesyłki? Jeśli po odebraniu i otworzeniu paczki stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia towaru - skontaktuj się z nami!

W miarę możliwości postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem!